Edukacija učitelja

U sklopu projekta  „Znanje kao dar“  koji se provodi u tri gradske osnovne škole započela je  edukacija učitelja, nastavnika i stručnih suradnika.

Na učiteljskim vijećima u sve tri osnovne škole predavanje o aktualnim spoznajama o darovitosti, osobinama, prepoznavanju i oblicima rada s darovitim učenicima održala je Dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić, profesorica na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu.

Osim toga, sedmeročlani timovi za darovite iz sve tri škole, koje čine učitelji i stručni suradnici, dodatno se educiraju o ovoj temi. Edukacija je usmjerena na izradu i provođenje individualiziranih programa za darovite učenike te korištenje didaktično-edukativne opreme za rad s darovitima koja je u okviru projekta osigurana za sve tri osnovne škole.

Do sada je održana edukacija o metodologiji prepoznavanja i procjenjivanja darovitih učenika, a slijedi ciklus o posljedicama selekcijskog procesa te načinima i oblicima rada s darovitim učenicima. Predavanja i radionice održavaju se u dvije manje skupine po desetak članova, a vode ih psihologinje Vesna Vlahović-Štetić  i Nina Pavlin-Bernardić.

O kvaliteti edukacije govori podatak da ih provode eminentne stručnjakinje na području edukacijske psihologije. Vesna Vlahović-Štetić redovna je profesorica na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a njen višegogodišnji znanstveni i stručni rad vezan je između ostalog uz obrazovanje darovitih učenika te psihologiju učenja i poučavanja matematike. Dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić docentica je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta i Odjelu za psihologiju Hrvatskih studija u Zagrebu. Njeno područje stručnog interesa i rada je također edukacijska psihologija.

Share this: